Monday, April 05, 2010

RAPORT: Kanda Kodza i Nebojsa u Jarmocisko-Vojvodina Pabu


FOTO by JVP

Na koncert grupe Kanda Kodza i Nebojsa sam krenuo oko pola deset. Svratio sam prvo u kafic Cepelin da malo razbijem napetost i da eventualno nadjem nekoga koga bi poveo sa sobom,  da na svirku ne idem bas sam. Ispalo je da nisam nasao nikoga, ali sam  bar popio pivo i pomalo se oraspolozio. U solidno popunjen Jarmocisko Vojvodina Pab sam stigao oko pola 11. I vec na ulazu se uzasno zabrinuo da svirke mozda nece biti. Naime, niko nije kontrolisao karte! Video sam opremu poslaganu na mestu predvidjenom za svirku i malo raspitao sta se desava i saznao da koncert samo sto nije poceo! Posto sam na svirku dosao sam, nije mi bas bilo do pica i sedanja za sto bilo gde. Sank je bio pun pa sam jednostavno izasao napolje da zapalim cigaru i cekam da naidje neko ... 

U Pabu se celo vreme pustala alternativna rock muzika iz devedesetih - Disciplina Kicme, Darkvud Dab, Obojeni Program, ... Izgledalo je pomalo kao neka 90's zurka! Svo to vreme lokal se polako punio dok u vreme pocetka nastupa nije postalo krcato ...

Koncert je konacno poceo oko 11 sati, ja sam sebi uzeo pivo i stao na odlicno mesto sa desne strane od benda. Bar sam milsio da je to dobro mesto, ali ubrzo sam shvatio da svi koji se bilo gde krecu (za sank, u WC) prolaze sudarajuci sa sa mojom malenkoscu. Mada, bilo mi je za utehu da je i bend bio u istoj situaciji (nema bine u Pabu)... Bilo kako bilo, prvi taktovi pesme Ton po ton su odagnali sve crne misli u mojoj glavi. Publika je bila prilicno neposredna u komunikaciji sa bendom. Nakon par pesama, neko je postavio tri svece ispod Oliverovog mikrofona sto je stvaralo sjajnu atmosferu (kao neko osvetljenje od dole) ...

Nastup grupe KKN je poceo pricom o tome kako je Oliver prvi put bio u Kovacici davne 1997. Ne seca se skoro nicega u vezi naseg mesta, sem razloga svog dolaska u nas kraj - bio je tu sa nekim drustvom da  bi kupili makovice, radi kuvanja caja od maka. A caj od maka je (ne)popularna jeftina zamena za heroin. Inace istu pricu smo nas nekoliko kovacicana slusali od nekih drugih ljudi kada smo bili na svirci grupe Motorhead na Tasmajdanu 2002. Izgleda da je onomad Kovacica bila popularna destinacija beogradskih narkomana!

Bend je svirao:

Ton po ton
Najsvetliji dan
Deveti zivot
Caj
SAT
Nitro
Every nation
Stastopojo
Danas nebo silazi u grad
Whole lotta love (Led Zeppelin)


Ova obrada je bila zaista ogromno iznenadjenje za mene, nisam to ocekivao od KKN, ali je zato Oliverov vokal bio apsolutno perfektan. Kao uostalom i muzicko izvodjenje ove hard rock pesme...

Safl
Kad ozivimo
Mediteran
Nova pesma
Righteous
Izlazim


Bilo je zaista sjajno videti pun Pab na svirci jednog alternativnog rock sastava, i sve te mlade ljude u Pabu koji su znali skoro sve tekstove pesama. Kontakt i komunikacija publike i benda su trajali tokom cele svirke. Ljudi su cesto prilazili bendu da se slikaju ili da bar zagrle inace odlicno raspolozenog pevaca. Oliver, da li od odlicnog prijema publike, da li od obilja popijenog pica, se obracao publici obecavajuci da ce svirati jos puno, da ce svirati sve sto znaju... Pa cak da ce nas pocastiti sa novim pesmama koje trenutno vezbaju na probama!

Nova pesma
Priroda
Polako
Pauza nam je svima dosla kao preporucena. U Pabu je bilo uzasno toplo, pa sam se brze bolje preselio za sank. Medju ljudima je vladao konsenzus da je svirka odlicna i da KKN  ove veceri imaju perfektan nastup. Taman dok sam popio pola flase piva, bend se vraca na svojevrsni bis...

Crveni konji
Ovde i sada
Demons
Godine cutanja


I to je bilo sve... Svirka se zavrsila oko 01 45h. Sto znaci da smo dobili  vise od dva sata sjajne muzike u perfektnom izvodjenju!

Posle koncerta sam malo popricao sa ljudima koje sam u medjuvremenu sreo i ubrzo krenuo nazad u Cepelin da u malo opustenijoj atmosferi saberem utiske. Tamo me je cekala stalna ekipa, koju naravno nisu previse zanimali moji utisci sa koncerta KKN-a. Posle smo se preselili u Zanzibar i tako se sve zavrsilo te predivne prolecne veceri ...

Ovo je definitivno bila najbolja rock svirka u Kovacici u zadnjih desetak godina. Ko je bio to zna, ko nije bio moze samo da zali nad propustenom prilikom. Sada nam ostaje  da se nadamo da ce ova svirka preporuciti i kovacicku publiku i Jarmocisko-Vojvodina Pab svim ostalim srpskim rock bendovima koji su dosad zaobilazli nase mesto ...


KKN MYSPACE

0 Comments:

Post a Comment

<< Home