Friday, September 16, 2016

KOVACICA 00 - 24 (2006 - 2016)


Pozdrav ljudi,

verujem da vas ima bar dvadesetak koji ste koliko-toliko redovno pratili ovaj blog. 

Imam važno obaveštenje:


This blog is no more! 
He has ceased to be! He´s expired and gone to meet it´s maker! 
He's a stiff! 
Bereft of life, he rests in peace! 
If you hadn't nailed him to the perch he'd be pushing up the daisies! 
His metabolic processes are now history! 
He's off the twig! 
He's kicked the bucket, he's shuffled off his mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisible! 
THIS IS AN EX-BLOG!


Hvala svima koji ste pratili ovaj blog!


Za sve, koje zanima autor ovog bloga Janko Takač, možete me potražiti:

NA MOM PROFESIONALNOM PORTFOLIJU

NA MOM PERSONALNOM BLOGU

Dok moje tekstove možete čitati i na:

WEB MAGAZINU HELLY CHERRY

ČASOPISU HLAS LUDU (Na slovačkom jeziku)

ČASOPISU VZLET (Na slovačkom jeziku)




S poštovanjem,


Janko Takač

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jako mi je žao što ovo čujem. Ovaj blog mi je puno značio i vrlo rado sam ga čitao i jedva čekao nove članke. Ne bih mogao da kažem da znam tačan razlog njegovog gašenja. Da li bi smo mogli da dobijemo približnije objašnjenje?

3:29 PM  
Blogger ves said...

I meni je krivo sto se gasi, rado sam citala tekstove. Janko, posto te ne poznajem licno, niti sam iz Kovacice (ali imam veze sa tim krajem), nemam predstavu sta se to tacno desilo/desava. Nadam se ipak da ces se predomisliti :)

6:55 AM  
Blogger Janko Takac said...

Hvala na lepim rečima. Ako ste pratili moj blog zbog izveštaja sa svirki i ostalih dešavanja, samo sebi bukmarkujte moj personalni blog - http://takacjanko.blogspot.rs/ - pošto ću ubuduće te izveštaje pisati tamo, pod svojim ličnim imenom i bez odrednica vezanih za Kovačicu. Pozdrav!

2:14 PM  

Post a Comment

<< Home